خبرگزاری هنر هفتم
سینمای ایران 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cinema و آدرس cinemahasht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام من دیروز موفق به دیدن حوض نقاشی شدم به نظر من اینفیلم هم سطح فیلم رسوایی و شاید کمی کمتر از آن بود و من به آن از بیست 19 میدم.  چون منو به گریه انداخت البته شوخی میکنم.

رتبه بندی من بین 3 فیلمی که تا الان دیدم:

1-رسوایی

2-حوض نقاشی

3-تهران 1500

حالا برم سراغ نقد فیلم ( همه نقد ها نظر شخصی خودمه) 

به نظر من این فیلم بسبار زیبا بود به دلیل اینکه واقعا در دل انسان هیاهو ایجاد میکرد این فیلم درباره یک زوج معلول ذهنی است که صاحب فرزندی هستند که او کاملا سالم است و فرزندشان با کم و کاستی های آن ها نمیسازد و به خانه ی ناظم میرود و همان جا میماند............. ./ امیدوارم برای دیدن این فیلم به سینما بروید و این فیلم را مشاهده کنید و حتما نظرات خو را برایمان بگذارید به نظر من این فیلم بسیار خوب بود و واقعا لایق گرفتن سیمرغ های بیشتری بود. 

                                          

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 سلام من دیروز موفق به دیدن حوض نقاشی شدم به نظر من اینفیلم هم سطح فیلم رسوایی و شاید کمی کمتر از آن بود و من به آن از بیست 19 میدم.  چون منو به گریه انداخت البته شوخی میکنم.

رتبه بندی من بین 3 فیلمی که تا الان دیدم:

1-رسوایی

2-حوض نقاشی

3-تهران 1500

حالا برم سراغ نقد فیلم ( همه نقد ها نظر شخصی خودمه) 

به نظر من این فیلم بسبار زیبا بود به دلیل اینکه واقعا در دل انسان هیاهو ایجاد میکرد این فیلم درباره یک زوج معلول ذهنی است که صاحب فرزندی هستند که او کاملا سالم است و فرزندشان با کم و کاستی های آن ها نمیسازد و به خانه ی ناظم میرود و همان جا میماند............. ./ امیدوارم برای دیدن این فیلم به سینما بروید و این فیلم را مشاهده کنید و حتما نظرات خو را برایمان بگذارید به نظر من این فیلم بسیار خوب بود و واقعا لایق گرفتن سیمرغ های بیشتری بود. 

                                          

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 


 


«اگر مرهمی نیستید، دردی اضافه نکنید»
درخواست رضا داودنژاد در پی درگذشت عسل بدیعی

سینمای ما-رضا داودنژاد، از بستگان مرحوم عسل بدیعی، غم‌نامه‌ و درخواستی خطاب به هموطنان و دوست‌داران آن بازیگر منتشر کرده که در بخشی از آن می‌خوانیم: «لطفا اگر مرهمی نیستید، دردی اضافه نکنید...».در پی درگذشت «عسل بدیعی»، رضا داودنژاد یادداشتی را اختصاصا در اختیار خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قرار داد.

 

«درد بدتر از داغ

 

مادری مهربان به رحمت خدا رفت،

 

خانواده‌ای داغی به سینه دارد،

 

درد، درد سنگینی‌ست

 

عاجزانه خواهشمندم همدردی کنید، یا از دور نگاه کنید یا رد بشوید

 

عسل بدیعی نازنینم با شور و شوق سرشار از زندگی از بین ما رفت،

 

خانواده پیکر پاک او را به رضایت خود او بدون کوچکترین مسمومیت برای اهدای عضو به بیمارستان پیوند مسیح دانشوری سپردند.

 

لطفا اگر مرهمی نیستید، دردی اضافه نکنید

 

که این درد بدتر از داغ است

 

عسل عزیزم روحت شاد

 

رضا داودنژاد»


 
منبع : ایسنا
[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, ] [ 17:27 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 

 



سینمای ما- تلویزیون که روزهای قبل نام مهران مدیری را از فهرست حاضران در انیمیشن نوروزی  امسال حذف کرده بود، تصمیمش را عوض کرد. ممنوع شدن اعلام نام مهران مدیری از سوی بازرگانی صدا و سیما در حالی است که برنامه «سین مثل سریال» شبکه یک که در طول ایام نوروز به نظر سنجی برنامه‌های سریال‌های تلویزیونی می‌پرداخت‌، بارها نام مهران مدیری جزو گزینه‌هایش بود و در نظر سنجی نهایی نیز رتبه سوم بازیگران مرد را کسب کرد. 

محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده «تهران 1500» درباره عدم نام‌بردن از مهران مدیری در تبلیغات تلویزیونی فیلم «تهران 1500» اظهار کرد: «از سوی بازرگانی صدا و سیما به ما اعلام شد که نام ایشان را از تیزرها حذف کنیم. اما نسخه جدید آگهی‌ها با اضافه شدن نام و تصویر مهران مدیری در حال آماده شدن است که 19 فروردین ماه تحویل بخش بازرگانی صدا و سیما خواهد شد.

وی افزود: در تیزرهای جدید آگهی‌ ترحیم مهران مدیری در سال 1500 برای پخش اضافه خواهد شد.

 وی استقبال از این فیلم را بسیار خوب عنوان کرد و ادامه داد: «اما متاسفانه اکثر سینماهای شهرستان‌ها به دلیل اینکه به حوزه هنری تعلق دارد،‌ به فیلم «حوض نقاشی» اختصاص پیدا کرده و سایر سینماها هم در اختیار «رسوایی» قرار گرفته و تقاضاهای زیادی داریم تا این فیلم در شهرها هم اکران بیشتری داشته باشد که امیدوارم بعد از 20 فروردین ماه این اتفاق بیفتد.»
این تهیه‌کننده خاطر نشان کرد: «تعداد سینماهای «رسوایی» دو برابر «تهران 1500» است، اما مجموع فروش این فیلم 1/5 برابر از فیلم ما بیشتر است که این نشان می‌دهد استقبال از فیلم ما بسیار خوب بوده است.»

 
منبع : ایسنا
[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, ] [ 17:24 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 

پوستر فیلم سینمایی حوض نقاشی

 

[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, ] [ 17:0 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 

پوستر فیلم سینمایی گذشتهسینماپرس-گروه سینما/با انتشار پوستر و آنونس جدیدترین فیلم اصغر فرهادی با نام «گذشته» حضور این فیلم در جشنواره فیلم کن و نمایش آن در زمان مقرر که توسط کمپانی ممنتو فیلم بر آن تاکید شده بود رنگ جدی تری به خود گرفت.

 

به گزارش خبرنگار سینماپرس هر چند پیش از این اصغر فرهادی و تهیه کننده فرانسوی فیلم با تردید پیرامون نمایش آن در وقت مقرر و نرسیدن فیلم به جشنواره کن سخن می گفتند اما با انتشار پوستر فیلم و پخش تیزر آن در فضای مجازی؛ فیلم «گذشته» برای رقابت در جشنواره کن آماده نمایش شد.

 

اصغر فرهادی پیش از این فیلم «گذشته» را محصول مشترک ایران و فرانسه اعلام کرده بود و علاقمند است فیلمش همزمان با اکران در سینماهای جهان در ایران نیز به نمایش درآید.

 

علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران که پخش فیلم «گذشته» را در ایران برعهده دارد از تعامل و تلاش برای اکران آن در تابستان امسال و همزمان با سایر کشورها خبر داد و گفت:« تلاش ما این است تا بتوانیم فیلم را همزمان با اکران جهان آن در ایران هم اکران کنیم. اما مشکلی که وجود دارد این است که فیلم های زیادی برای اکران در فصل تابستان متقاضی هستند و این صف طولانی کمی ما را دچار تردید کرده است»

 

به گفته سرتیپی مصادف شدن ماه مبارک رمضان با فصل تابستان تاثیر زیادی در ترکیب اکران های فصل تابستان و عید فطر دارد.

 

سرتیپی درباره مشکلات ممیزی فیلم جدید فرهادی گفت:« هنوز نسخه ای برای نمایش و مجوزهای لازم به دست مان نرسیده است و صحبت کردن راجع به این موضوع هنوز زود است.»

 

وی صحبت بیشتر پیرامون اکران فیلم را به بعد از جشنواره کن موکول کرد.

 

فیلم سینمایی «گذشته» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی پس از «جدایی نادر از سیمین» است که در کشور فرانسه و به زبان فرانسوی ساخته شده است.

 

علاوه‌بر برنیس بژو (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ی سزار با فیلم «هنرمند») وطاهر رحیم (برنده جایزه سزار با فیلم «پیام‌آور»)، بازیگران دیگری چون علی مصفا، پائولین بورلت، بازیگر بلژیکی فیلم معروف زندگی صورتی، «الیس آگویس»، ژان جستین، سابرینا وازانی و بابک کریمی در این فیلم، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

 

کلود لنوار 72 ساله که سابقه طراحی صحنه سه فیلم «قرمز»، «آبی» و «سفید» کریستوف کیشلوفسکی را در کارنامه خود دارد، طراحی صحنه «گذشته» را انجام می‌دهد.

 

در این فیلم (علی مصفا) پس از اختلاف طولانی با همسرش (برنیس بژو) وی را رها کرده و به ایران برمی‌گردد و همسرش با مردی فرانسوی (طاهر رحیم) آشنا می‌شود و آن مرد وارد زندگی‌اش می‌شود. در همین حال است که او به شوهرش در ایران نامه می‌نویسد و از او تقاضای طلاق می‌کند. مرد به فرانسه برمی‌گردد و فردی جدید را در خانه‌اش با دو بچه‌اش می‌بیند و داستان ادامه می یابد.

 

ششمین ساخته‌ بلند اصغر فرهادی روز پانزدهم می همزمان با آغاز جشنواره فیلم کن در فرانسه اکران خواهد شد.

با کلیک و مراجعه به این صفحه تیزر فیلم گذشته راببینید. اینجا

[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:37 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 حامد بهداد اخیرا مصاحبه ای با یک نشریه فارسی زبان خارج از کشور انجام داده است.

توهین حامد بهداد به زنان ایرانی! +عکس
به گزارش جهان، انتخاب نوشت: حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد، گفت: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان! (خنده)

توهین حامد بهداد به زنان ایرانی! +عکس
 
 
[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:34 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

مهران مدیری

 

 

سی نت: تهیه کننده «تهران 1500» اعلام کرد: به ما اعلام کردند در هیچ یک از شبکه‌های تلویزیون امکان پخش اسم و تصویر مهران مدیری وجود ندارد.

ابوالحسنی درباره عدم نام‌بردن از مهران مدیری در تبلیغات تلویزیونی فیلم «تهران 1500» اظهار کرد:از سوی بازرگانی صدا و سیما به ما اعلام شد که نام ایشان را از تیزرها حذف کنیم.

وی استقبال از این فیلم را بسیار خوب عنوان کرد و ادامه داد: اما متاسفانه اکثر سینماهای شهرستان‌ها به دلیل اینکه به حوزه هنری تعلق دارد،‌ به فیلم «حوض نقاشی» اختصاص پیدا کرده و سایر سینماها هم در اختیار «رسوایی» قرار گرفته و تقاضاهای زیادی داریم تا این فیلم در شهرها هم اکران بیشتری داشته باشد که امیدوارم بعد از 20 فروردین ماه این اتفاق بیفتد.

این تهیه کننده خاطر نشان کرد: تعداد سینماهای «رسوایی» دو برابر «تهران 1500» است، اما مجموع فروش این فیلم 1/5 برابر از فیلم ما بیشتر است که این نشان می‌دهد استقبال از فیلم ما بسیار خوب بوده است.

ممنوع شدن اعلام نام مهران مدیری از سوی بازرگانی صدا و سیما در حالی است که برنامه «سین مثل سریال» شبکه یک که در طول ایام نوروز به نظر سنجی برنامه‌های سریال‌های تلویزیونی می‌پرداخت‌، بارها نام مهران مدیری جزو گزینه‌هایش بود و در نظر سنجی نهایی نیز رتبه سوم بازیگران مرد را کسب کرد.

 

 

منبع:                      ایسنا

 

[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:25 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 تشییع عسل بدیعی + حواشی + تصاویر    سینما و بازیگران ایران 

حواشی مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عسل بدیعی + عکس
     

پدر زنده‌یاد عسل بدیعی صبح امروز در مراسم تشییع پیكر دخترش گفت: با كاری كه عسل كرد حالا اعضای بدنش در وجود 7 نفر زنده است و من با این كار هفت فرزند دارم.
مراسم تشییع پیكر عسل بدیعی صبح امروز 18 فروردین‌ماه مقابل تالار وحدت با حضور جمعی از هنرمندان و مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ستاره اسكندری بازیگر سینما و تئاتر با خواندن قطعه شعری گفت: هیچکدام از ما رفتن عسل را باور نداریم. با اینكه هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر، اما دلم می‌خواست خانواده عسل و غزل خواهر او را امروز از نزدیك نمی‌دیدم. شاید باورتان نشود حرف كم می‌آورم. آرامش و صبر برای خانواده وی طلب می كنم. او با كاری كه كرد نشان داد كه چه روح بزرگی دارد. جای او همیشه بین ما خالی است ولی می‌دانیم كه او تا همیشه در كنار ما است.

 


در ادامه پدر زنده‌یاد عسل بدیعی افزود: سلام به این همه معرفت. من از همه شما كه امروز برای تسلی من و خانواده‌ام اینجا هستید تشكر می‌كنم. قدرت حرف زدن ندارم. دست‌های همه شما را می‌بوسم. شما امروز برای تسلی خاطر من، شیرین (مادر عسل بدیعی)، غزل و رضای عزیز اینجا هستید. او 17 سال از عمر خود را در جمع هنرمندان گذراند. او در فیلم "بودن و نبودن" كار خود را در سینما آغاز كرد به تبع این بازی در چنین فیلمی روش انسانی اهدای عضو را پیشه كار خود قرار داد كه در صورت بروز حادثه‌ای بتواند اعضای خود را هدیه كند. می‌دانید كه با مرگ عسل چه حادثه‌ای بر ما رخ داده است اما اجزای بدن او امروز در وجود 7 بیمار نیازمند جای گرفته است و من حالا هفت فرزند دیگر دارم. این برای من افتخار است. روحش شاد و یادش گرامی.

در ادامه سیروس الوند گفت: امروز مجلس باشكوهی برگزار شده است. ما هم روزی می رویم اما نمی دانیم آیا چنین چهره‌های داغداری برای ما هم می آیند یا خیر. سعادتی بود تا در فیلم "دست‌های آلوده" با وی همكاری كنم.

وی افزود: من واقعاً از ته دلم می گویم عسل بدیعی سرشار از زندگی و دختری پاك، منظم و نجیب بود. او به واقع بوی خانواده می‌داد. این دختر عمر زیادی در سینما نكرد و تلویزیون او را ربود اما كارهای بدیعی برای همه ما خاطره به جای گذاشت. حالا عسل بدیعی در وجود دیگران تكثیر شده است.

در ادامه رضا داودنژاد كه با همسرش غزل بدیعی در مراسم حاضر شده بود، گفت: خیلی شرایط سختی است. اتفاقاتی را كه در این یك سال گذشته برای ما رخ داد تنها توانستیم با همراهی شما بگذرانیم. همدردی شما برای من در آن شرایط بیماری و حالا هم برای خانواده بدیعی تسلی بزرگی است.

 

 

وی ادامه داد: ما چند روز عجیبی را گذراندیم. جدا از تمام حاشیه‌ها، با اتفاقات عجیبی در این چند روز روبرو شدیم. سه روز پیش آرام آرام از عسل بدیعی عزیز چیزهایی به دست ما رسید كه برای خود ما هم جالب بود. حتی ما برخی از یادداشت‌های عسل بدیعی برای پدر و مادرش را هنوز نخوانده‌ایم. او یك دفترچه یادداشت داشت كه روز اول فروردین در آن مطلبی نوشته بود. امروز من و غزل تصمیم گرفتیم آن را برای شما بخوانیم. البته من به زودی تصویر این یادداشت را كه با دست‌خط وی است در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهم.

غزل بدیعی در ادامه گفت: ممنون كه آمدید. كاش عسل هم امروز اینجا بود و می‌دید كه چه جمعیتی برای بدرقه او آمده‌اند.

بدیعی در آخرین یادداشت به‌جا مانده از او: می‌دانم امسال سال من است
در بخشی از این یادداشت كه توسط غزل بدیعی خوانده شد، آمده بود: سال 92 شد و در این گذر عمر چیزی قسمت همه ماست. حالا 36 سالم است، دهه 30 هم گذشت با سرعت مثل همه چیز همچون دهه 20. شش سال را در ركود بودم. حالا می توانم مسلط باشم. ضعف درونی ام رنگ باخته است. اشتباه زیاد كرده‌ام. اشتباه زیاد دیده‌ام، اشتباه ارزش دادم و اشتباه بی‌ارزش كردم اما مهر خدا خواست که هنوز سالمم، توانمندم، ریشه دارم، جوانم، زیبایم، پسری دارم، عشق و مهر، خانواده‌ای مثل گوهر ناب و دوستانی مثل برگ گل و دنیایی كه هر روزش واقعه است. حالا انرژی خفته‌ای دارم برای رسیدن به زندگی. تمام توانم امسال بر این است كه شگفتی بیافرینم، شگفتی‌ای كه پسرم "جانیار" و خانواده‌ام به آن افتخار كنند. من می دانم امسال سال من است.

رضا داودنژاد در ادامه افزود: این یادداشت خود عسل بود كه قطعاً تصویر آن را منتشر خواهم كرد.

پسر عسل بدیعی: دلم برای مادرم تنگ می‌شود
جانیار عرب‌نیا پسر عسل بدیعی در ادامه گفت: از مادرم تشكر می كنم به خاطر كارهایی كه برای من كرد. اگر او نبود من هم نبودم. او همه كار برای من كرد، حتی كارهایی را كه دوست نداشت. حالا از همه بیشتر دوستش دارم دلم برایش بیشتر تنگ می شود. می‌دانم خوشحال است و اگر قرار باشد برگردد، اینجا برایش مثل زندان است. می خواستم جلوی همه شما از او تشكر كنم و قول می دهم كاری كنم كه راضی باشد.

 

 

فریبرز عرب نیا در ادامه بیان كرد: سلام به همه شما و از حضورتان تشكر می كنم. به دلیل ازدحام زیاد شاید كسی حواسش نباشد بهتر است به كوچكترها و خانم ها توجه كنیم.

احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پایان گفت: بهتر است كسانی كه اسم هنرمند را انتخاب می كنند به این نام وفادار باشند. عسل بدیعی از جمله این افراد بود من خاطرات خوب و حرفه ای با وی داشتم. ما در سریال "تا صبح" با هم همكار بودیم او روحیه حرفه ای داشت به دلیل اینكه باید كار را به پخش می رساندیم او در دو شیفت كار می كرد.

وی افزود: خیلی از هنرمندان می گویند ما باید امروز اینجا همدیگر را ببینیم این مهم نیست موضوعی كه اهمیت دارد این است كه همه ما بتوانیم در زندگی مان به خواسته هایمان برسیم. عسل بدیعی علاقمند بود اعضای بدن خود را در اختیار افراد نیازمند بگذارد او امروز به این خواسته خود رسیده است فرقی نمی‌كند كه آدم جوان بمیرد بلكه بهتر است كامل این دنیا را ترك كند. عسل بدیعی این گونه از بین ما رفت. من به نمایندگی از ریاست سازمان سینمایی، وزیر ارشاد و جامعه سینمایی به خانواده وی تسلیت می گویم. از همه مردم تشكر می كنم كه امروز اینجا در بین ما هستند و حتی كسانی كه می دانم از صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا حضور پیدا كرده اند.

در پایان شاهرخ طاهریان مجری مراسم یادداشت عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما را به مناسبت درگذشت عسل بدیعی خواند و پیكر عسل بدیعی روی دستان مردم و علاقمندان به همراه خانواده وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا تشییع شد.

 
[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:18 ] [ سید امیرحسین سیدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 فروردين 1392 بهمن 1391 آذر 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 3935
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content