خبرگزاری هنر هفتم
سینمای ایران 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cinema و آدرس cinemahasht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

پخش زنده برنامه «هفت» هر شب از برج ميلاد

 

 

برنامه تلويزيوني «هفت» هر شب در ايام برگزاري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از برج ميلاد روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود.

 

 

به گزارش ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، برنامه تلويزيوني «هفت» هر شب در ايام برگزاري سي و يكمين دوره جشنواره فيلم فجر از ساعت ۲۳:۴۵ دقيقه تا ۲ بامداد روزهاي ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه (به جز ۱۶ بهمن‌ماهبه صورت زنده از مركز همايش‌هاي برج ميلاد روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود.

 

اين برنامه به تهیه‌کنندگی علیرضا قانع و اجرای محمود گبرلو شامل بخش‌های مختلفی خواهد بودنقد و بررسی فیلم‌های جشنواره فجر با حضور بازیگران و کارگردانان فیلم از بخش‌های مهم این برنامه است که هر شب سه فیلم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

گفت‌وگو با داوران و شرکت‌کنندگان بخش‌های جنبی جشنواره، پخش نظرات مردم در خصوص فیلم‌های جشنواره، پوشش جلسات گفت‌وگو با فليمساران، دعوت از چهره‌ها و مسئولان جشنواره و سازمان سینمایی کشور از مهمترین بخش‌های برنامه تلويزيوني «هفت» است.

 

 

[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:36 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 

تخفيف 40 درصدي ويژه دانش‌آموزان براي تماشاي فيلم‌هاي سه‌بعدي

در جشنواره فجر


مدارس شهر تهران براي تهيه بليت سانس‌ صبح فيلم‌هاي سه‌بعدي سينما آزادي از تخفيف 40 درصدي استفاده كنند.

به گزارش ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، مدارس شهر تهران مي‌توانند براي تهيه بليت سانس‌ صبح فيلم‌هاي سه‌بعدي سينما آزادي از تخفيف 40 درصدي استفاده كنند.

 

برگزاركنندگان سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر پس از اجراي موفقيت‌آميز طرح نمايش 5 فيلم سه‌بعدي در سال گذشته، امسال 21 فيلم سه‌بعدي جهان را ويژه علاقه‌مندان به نمايش مي‌گذارد.

عصر يخبندان 4، نارنيا 3، ميراث ترون، هري پاتر 7، چگونه اژدهاي خود را تعليم دهيم، ماداگاسكار 3، شجاع، پاندا كونگفوكا 2، ماشين‌ها 2، باران با كوفته قلقلي، خوش‌قدم 2، هنر پرواز (مستند)، دنياي اقيانوس (مستند)، شمشيرهاي پرنده، افسانه نگهبان، روياي قبل از كريسمس، آستريكس و ابليكس، خانه هيولا، نمو، جوجه كوچولو و آقاي الف (به كارگرداني علي عطشاني) عناوين 21 فيلم سه‌بعدي است كه در جشنواره فيلم فجر روي پرده مي‌رود.

[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:34 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 ا استقبال بی‌نظیر مردم

با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از بلیت‌های این دوره از جشنواره و فروش تمامی بلیت‌های موجود، به پیشنهاد کمیته فروش و موافقت دبیرخانه جشنواره فیلم فجر...
به ادامه مطلب مراجعه کنید( این اخبار از سایت های معتبر به دست آمده است)


ادامه مطلب
[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:15 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

 

 

از بزرگ داشت یاد مسعود بهنام تا اهدای سیمرغ به قالیباف!

آیین آغازین سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور هنرمندان، مسئولان سینمایی و اهالی رسانه چهارشنبه 11 بهمن در تالار وحدت برگزار شد.
در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب
[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:افتتاح جشنواره یفیلم فجر, ] [ 20:9 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم فجر جشنواره‌ای سینمایی است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در دهه فجر هر سال در تهران برگزار می‌گردد.


این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. جشنواره تا سال ۱۳۷۴ فقط به تولیدات سالانهٔ سینمای ایران می‌پرداخت. از سال ۱۳۷۴ جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و علاوه بر سینمای ایران، در بخش بین‌الملل به بررسی فیلم‌هایی از سینمای جهان می‌پردازد. در بخش‌های رقابتی این جشنواره، شرکت‌کنندگان برای کسب جایزهٔ مخصوص که «سیمرغ بلورین» نام دارد با هم رقابت می‌کنند. دیپلم افتخار و لوح زرین از دیگر جوایز این جشنواره می باشند. طی سالیان اخیر مسابقه‌های سینمای مستند و فیلم کوتاه نیز به بخش سینمای ایران اضافه شده‌است.

  ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

از این به بعد تا آخر جشنواره برنامه هفت ساعت ۱۱ یا ۱۲ شروع میشه حتما دنبال کنید.

[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:جشنواره فجر در هفت, ] [ 13:46 ] [ سید امیرحسین سیدی ]

                                                                                          

[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:40 ] [ سید امیرحسین سیدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 فروردين 1392 بهمن 1391 آذر 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 3920
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content